Followers

Tuesday, 19 June 2012

Milik Siapakah Parcel Ini?

Assalamualaikum semua...
Apa khabar? Harap2 semua sihat..

 Agak2 milik siapakah parcel ini?
Untuk siapa? Dari siapa?














Wah.....Tasneem got parcel??

Muka happy je....

 I'm so jealous..
Ye la..si kecik tenonet tu dapat parcel...Ini tak adil...
Ada sapa2 nak bagi MT tak? nanti MT pm alamat...haha

Sebenarnya 2 hari lepas Abi ada belikan something kat Tasneem  
secara online...
Ala.....siapa lagi nak bagi kat Tasneem kalau bukan Abi dia...
Kalau pakwe yang bagi...mau pengsan MT....kecik2 lagi dah berboyfie2 ni...
Abi pulak sejak2 ada girlfriend baru ni...asyik belikan hadiah untuk si dia je....
Agak2 apa ye si kecik ni dapat.....
Jom kita layan aksi si kecik dengan .................











Tasneem with new toys.. Musical Inchworm dan Jacque The Peacock..


Sebelum ni habis semua jari dimasuk ke dalam mulut. sekarang.........haha...keletahmu mencuit hati Mami..
Mana satu ni....nak main ke...nak tengok TV...MT just bagi Tasneem tengok channel Disney Junior dan TVIQ...
Mata dah ngantuk...tapi hati nak main dan tengok cartoon lagi...So, sebelum si kecik ni 'start enjin'....
Kena paksa tidur oleh Mami....tapi semua nak diangkutnya...Tapi, bila Tasneem dah nyenyak tidur...MT ambil toys dia semua...Takut lemas nanti....

Thanks abi...belikan toys untuk Tasneem..
"terima kasih daun keladi, nanti belikan lagi...."

P/S: kalau nak tengok lebih banyak mainan jenis lamaze leh klik LAMAZE

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...