Followers

Friday 8 June 2012

Welcome to Tasneem's blog....

Assalamualaikum semua...
Selamat datang ke blog Tasneem Amani...

Nama saya Wan Tasneem Amani bt Wan Azwan Arif..... Saya baru sahaja 103 hari melihat dunia yang mencabar ini.....Saya dilahirkan pada 26 Feb 2012.....pada jam 9.54 a.m......kesian mami saya..kena operate untuk lahirkan saya diatas masalah2 yang tak dapat dielakkan di Hospital Pakar Perdana Kota Bharu...

Blog ni diberikan nama Tasneem Amani kerana sempana nama saya...dan blog ini berkisarkan kehidupan saya seharian...atau lebih tepat lagi....macam diari....diharapkan blog ini menjadi kenangan yang terindah buat saya, mami dan abi..

Oleh kerana, saya tak pandai membaca, menulis apatah lagi menaip....maka blog ini akan diuruskan oleh saya mami saya sepenuhnya.....abi saya tak layan benda2 ni semua....

Saya ingin mengucapkan Selamat Datang dan selamat berkenalan....Saya harap blog ini boleh dijadikan medium untuk berkenalan...bertukar2 cerita dan pendapat.....sekian....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers